Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

10 przykazań w content marketingu
15 czerwiec 2015
1. Bądź sobą, nie udawaj.
2. Bądź oryginalny, wyróżnij się pozytywnie*.
3. Bądź użyteczny, nie myśl jak marketer, ale jak klient**.
4. Nie spamuj – bądź lubiany, a nie natrętny.
5. Buduj zaangażowanie, czyli uprawiaj dialog.
6. Bądź rzetelny.
7. Bądź cierpliwy.
8. Słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać***.
9. Bądź społeczny, doceniaj innych i dziel się z innymi.
10. Szanuj innych****
.


*„Gdy żyjesz w świecie, w którym dominująca wyszukiwarka koncentruje się na promowaniu cennych stron, a wiodący portal społecznościowy  skupia na ludziach rekomendujących cenne strony, nie masz innego wyboru, jak tylko poświecić swój czas i energię na stworzenie czegoś…cóż, cennego”. (Evan Bailyn)

**„Nowy marketing oznacza dostarczanie możliwie jak największej wartości możliwie jak największej liczbie ludzi i jak najczęściej”. (Paul Roetzer)

***„Feedback is a gift”.
„Komunikacja to 50% słuchania i 50% mówienia”. (Dave Kerpen)
„Kto wsłuchuje się w otoczenie, rzadziej popełnia błędy. Jeśli nie przestaje się słuchać, można zgasić płomyk, zanim zmieni się w pożar”. (Darren Barefoot, Julie Szabo)
„Dwudziestowieczne marki były krzyczącymi markami. Było im łatwo. Marki XXI wieku są markami słuchającymi, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Gralem globalnego  marketingu”. (Simon Anholt)

****„[…] traktuj ludzi, do których piszesz tak, jakbyście byli w tym samym pokoju. Kiedy przychodzi się w gości na podwieczorek, nie wypada wyciągną megafonu i reklamować swojego produktu, przerywać rozmów, żeby go pochwalić. Nie wypada też zmyślać”.
(Darren Barefoot, Julie Szabo)

Uwaga, uwaga! Przykazania sprawdzają się podobno także poza content marketingiem i Siecią. Tak mówi nie tylko Goździkowa.

drukuj artykuł
Copywriting a content marketing
15 lipiec 2015
O opywritingu i content marketingu  - w telegraficznym... czytaj więcej
Trzy odsłony content marketingu
30 marzec 2015
Sama książka jest próbą zreferowania wszystkiego,... czytaj więcej
Marketing narracyjny, czyli jak się wyróżnić z tłumu
07 wrzesień 2015
Opowiadanie własnych  historii i eksportowanie ich w... czytaj więcej
Ile kosztuje dobra e-treść
09 grudzień 2014
 Czy dobre treści do Internetu rzeczywiście mogą... czytaj więcej
Unikatowe, unikalne czy tylko niezduplikowane treści ?
19 styczeń 2015
...wcieliliśmy w życie naszą wewnętrzną normę dobrych... czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail