Infolinia: 48 690 389 383
  • Zapraszamy do lektury

Info-magazyn

6 głównych przykazań działań na Facebooku
20 sierpień 2015
Smutna historia feralnego wpisu na profilu pewnej firmy z branży „alkohole"  - jednak uczy. Podpowiada parę facebookowych przykazań:
  1.     Miej wyobraźnię wydawcy
  2.     Miej strategię marketingową i wizerunkową
  3.     Szanuj prawa autorskie
  4.     Testuj wewnętrznie odbiór stworzonych treści przed ich publikacją
  5.     Stwórz system akceptacji stworzonych treści przez zleceniodawcę przed ich publikacją
  6.     Miej pod ręką procedury postępowania w przypadku kryzysu

    Uwaga: Przykazania nadają się do zastosowania w innych działaniach z serii: content marketing.

 
drukuj artykuł
Opisy produktów, czyli skuteczne sprzedawanie
30 lipiec 2015
Wyobrażacie sobie sklep internetowy z samymi zdjęciami,... czytaj więcej
Content marketing, czyli szkoła konsekwencji
24 maj 2015
Jedną z przyczyn porażek strategii content marketingowych... czytaj więcej
Ile kosztuje dobra e-treść
09 grudzień 2014
 Czy dobre treści do Internetu rzeczywiście mogą... czytaj więcej
Czy można zdobyć pozycję w Internecie z dnia na dzień?
18 grudzień 2014
„Wyszukiwarka to dzisiejszy odpowiednik poczty lub... czytaj więcej
Recepta na optymalizację tekstów
01 grudzień 2014
Jak pisać,  aby sieciowe treści były optymalne? czytaj więcej
Poleć znajomemu
Poleć naszą stronę i wyślij znajomemu linka na adres e-mail